Zadzwoń do nas (+48) 781 006 800 lub napisz: kontakt@whitecom.com.pl


Szukasz oferty dla siebie?
Kierownik projektu
rozwin
Szukasz szkolenia?
Kierownik projektu
rozwin

Najbliższe szkolenia

Obecnie znajdujesz się w:

Informacje o firmie


Informacje o firmie

Jesteśmy firmą koncentrującą się na specyficznych potrzebach naszych klientów. Naszym priorytetem jest wybór jak najlepszych rozwiązań zapewniających podniesienie efektywności działania organizacji klienta, dlatego poświęcamy dużo czasu na zapoznania się ze specyfiką klienta i jego oczekiwaniami. Ważne jest dla nas nie tylko zadowolenie klienta, ale przede wszystkim zmiany, jakie przyniesie mu współpraca z nami.

Więcej informacji

 

Zespół

 

WHITECOM Project Experience tworzą ludzie pełni energii, inicjatywy i pasji. Nasz zespół to grupa osób, która kocha to co robi. Wśród nas są specjaliści i profesjonaliści, posiadający bogate doświadczenie w doradztwie i szkoleniach z zarządzania projektami i portfelem projektów.   

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas absolutnie najważniejsze, dlatego stawiamy na wysoką jakość  naszych usług oraz indywidualne podejście do każdego Klienta, które zapewni  wybór najlepszych rozwiązań.

Maciej Bodych

Ekspert w zakresie zarządzania jakością, projektami i portfelem projektów. Prowadził projekty informatyczne i doradcze z zakresu zarządzania projektami i portfelem projektów, wdrożenia biur projektów oraz oceny dojrzałości projektowej organizacji (m.in. OPM3®, CMMI). Trener szkoleń z w/w zakresu. Od wiele lat wdraża w firmach systemy informatyczne do zarządzania projektami i portfelem projektów.

W latach 2007-2010 zatrudniony na stanowisku Menedżera Portfela Projektów w Raiffeisen Bank Polska S.A., gdzie był odpowiedzialny za wdrożenie i zarządzanie portfelem projektów Banku, coaching i mentoring kierowników projektów oraz wdrożenie metodyki zarządzania projektami. Aktualnie prowadzi własną firmę specjalizująca się w szkoleniach i ustawieniu pmo, zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacjach.

Od roku 2003 związany z Project Management Institute (PMI®), gdzie pełnił m.in. funkcję Prezesa Oddziału Warszawskiego, Prezesa Oddziału Polskiego oraz Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia. W latach 2010-2014 pełnił rolę mentora odpowiedzialnego za oddziały w Europie Wschodniej, natomiast w okresie 2015-2017 był członkiem Board Volunteer Advisory i odpowiadał za nadzór nad rekrutacją i rozwojem wolontariuszy Stowarzyszenia.

W 2005 roku zdobył certyfikat PMP®. Posiada również certyfikaty z obszaru jakości (Six Sigma, ISO),  z inżynierii oprogramowania (RUP, Testy) oraz z narzędzi informatycznych (IBM Rational).

Paweł Dąbrowski

Paweł Dąbrowski posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, analityk biznesowy, facylitator, trener i konsultant biznesowy. Angażuje się w projekty edukacyjne (projektowanie i realizacja programów szkoleniowych, tworzenie narzędzi badania wiedzy i kompetencji, diagnozowanie i rozwój kierowników projektu i analityków biznesowych, organizacja seminariów i konferencji itp.), projekty optymalizacji procesów biznesowych, wdrożenia standardów i metodyk zarządzania projektami oraz analizy biznesowej, a także wdrożenia systemów informatycznych. Przeprowadza audyty i badania projektów na różnych etapach ich realizacji. Zajmuje się facylitacją i moderowaniem warsztatów planowania strategicznego, sesji identyfikacji i rozwiązywania problemów organizacyjnych, warsztatów decyzyjnych, warsztatów identyfikacji i planowania ryzyka, warsztatów wymagań, grup fokusowych oraz seminariów i konferencji. Współpracuje z organizacjami w branżach: finansowej i ubezpieczeniowej, teleinformatycznej, farmaceutycznej i energetycznej, a także w administracji publicznej. Jest autorem polskich wydań A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide) i Polskich Wytycznych Kompetencji IPMA – wersja 3.0 oraz książek z dziedziny finansów, zarządzania projektami i analizy biznesowej. Studiował geologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a także zarządzanie finansowe w Edinburgh Business School, Herriot-Watt University. Posiada liczne certyfikaty zawodowe w dziedzinie zarządzania projektami, analizy biznesowej i facylitacji. Jest jednym z współzałożycieli polskiego oddziału stowarzyszenia International Institute of Business Analysis. Posiada m.i. certyfikaty: PMP®, CBAP, Prince2 Practitioner

Dr Jerzy Stawicki

Ekspert w obszarze zarządzania projektami, doświadczony kierownik projektu, zajmujący się obecnie doradztwem przy tworzeniu systemów zarządzania projektami oraz budowie PMO, a także opracowaniem i wdrażaniem metodyk zarządzania projektami i portfelem projektów. Trener, prowadzący różne szkolenia z zarzadzania projektami i zarządzania  portfelem projektów, a także szkolenia przygotowujące do certyfikacji PMP®. Od 2005 roku asesor IPMA Excellence Award.

 W okresie 1995–2003 pracował w SAP Polska, gdzie m.in. pełnił funkcję kierownika projektów wdrożeniowych SAP R/3 i Consulting Managera odpowiadającego za metodyki i technologie wdrożeniowe oraz kierującego zespołem konsultantów logistycznych. Jednocześnie realizował przeglądy projektów w ramach SAP Review Program i był z ramienia SAP członkiem Komitetu Sterującego kilku projektów wdrożeniowych (TVP SA, NFOŚiGW).

 Wcześniej przez kilka lat pracował w Instytucie Organizacji Przemysłu Maszynowego ORGMASZ, a następnie jako konsultant w dziedzinie zintegrowanych systemów zarządzania w Siemens-Nixdorf oraz ICL Poland. Pracę doktorską obronił w Instytucie Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej (1987).

 Jest członkiem PMI oraz założycielem PMI Warsaw Poland Chapter oraz członkiem SPMP (Stowarzyszenie Project Management Polska); posiada certyfikaty PMP® (Project Management Professional), PRINCE 2 Practitioner,  CPM (Certified Project Manager) Level C oraz CPIM (Certified in Production and Inventory Management).  Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania projektami, wdrożeń zintegrowanych systemów zarządzania klasy ERP oraz logistyki i łańcucha dostaw (m.in. Project Perspectives, Project Management Technology, CXO, Strategie Biznesu, itp.), oraz współautor książki „Strategiczne zarządzanie projektami”.

WHITECOM Project Experience Złotym Sponsorem PMI PC


PMI®, PMP®, CAPM®, PMI-ACP®, PgMP®, PfMP®, PMI-RMP®, PMBOK® Guide are registered marks of the Project Management Institute, Inc.
PMI® Registered Education Provider logo and PMI® Poland Chapter logo are registered marks of the Project Management Institute, Inc.

© by WHITECOM Project Experience
Projekt i wykonanie: BProg