Zadzwoń do nas (+48) 781 006 800 lub napisz: kontakt@whitecom.com.pl


Szukasz oferty dla siebie?
Kierownik projektu
rozwin
Szukasz szkolenia?
Kierownik projektu
rozwin

Najbliższe szkolenia

Obecnie znajdujesz się w:

Informacje o firmie


Informacje o firmie

Jesteśmy firmą koncentrującą się na specyficznych potrzebach naszych klientów. Naszym priorytetem jest wybór jak najlepszych rozwiązań zapewniających podniesienie efektywności działania organizacji klienta, dlatego poświęcamy dużo czasu na zapoznania się ze specyfiką klienta i jego oczekiwaniami. Ważne jest dla nas nie tylko zadowolenie klienta, ale przede wszystkim zmiany, jakie przyniesie mu współpraca z nami.

Więcej informacji

 

Zespół

 

WHITECOM Project Experience tworzą ludzie pełni energii, inicjatywy i pasji. Nasz zespół to grupa osób, która kocha to co robi. Wśród nas są specjaliści i profesjonaliści, posiadający bogate doświadczenie w doradztwie i szkoleniach z zarządzania projektami i portfelem projektów.   

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas absolutnie najważniejsze, dlatego stawiamy na wysoką jakość  naszych usług oraz indywidualne podejście do każdego Klienta, które zapewni  wybór najlepszych rozwiązań.

Maciej Bodych

Ekspert w zakresie zarządzania jakością, projektami i portfelem projektów. Prowadził projekty informatyczne i doradcze z zakresu zarządzania projektami i portfelem projektów, wdrożenia biur projektów oraz oceny dojrzałości projektowej organizacji (m.in. OPM3®, CMMI). Trener szkoleń z w/w zakresu. Od wiele lat wdraża w firmach systemy informatyczne do zarządzania projektami i portfelem projektów.

W latach 2007-2010 zatrudniony na stanowisku Menedżera Portfela Projektów w Raiffeisen Bank Polska S.A., gdzie był odpowiedzialny za wdrożenie i zarządzanie portfelem projektów Banku, coaching i mentoring kierowników projektów oraz wdrożenie metodyki zarządzania projektami. Aktualnie prowadzi własną firmę specjalizująca się w szkoleniach i ustawieniu pmo, zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacjach.

Od roku 2003 związany z Project Management Institute (PMI®), gdzie pełnił m.in. funkcję Prezesa Oddziału Warszawskiego, Prezesa Oddziału Polskiego oraz Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia. Od roku 2010 pracuje w centrali PMI® (USA) pełniąc rolę mentora odpowiedzialnego za oddziały w Europie Wschodniej.

Od 2005 roku certyfikowany PMP®. Posiada również certyfikaty z obszaru jakości (Six Sigma, ISO),  z inżynierii oprogramowania (RUP, Testy) oraz z narzędzi informatycznych (IBM Rational).

Paweł Dąbrowski PMP, CBAP

Paweł Dąbrowski posiada ponad 20-letnie doświadczenie jako kierownik projektu, analityk biznesowy, facylitator, trener i konsultant biznesowy. Angażuje się w projekty edukacyjne (projektowanie i realizacja programów szkoleniowych, tworzenie narzędzi badania wiedzy i kompetencji, diagnozowanie i rozwój kierowników projektu i analityków biznesowych, organizacja seminariów i konferencji itp.), projekty optymalizacji procesów biznesowych, wdrożenia standardów i metodyk zarządzania projektami oraz analizy biznesowej, a także wdrożenia systemów informatycznych. Przeprowadza audyty i badania projektów na różnych etapach ich realizacji. Zajmuje się facylitacją i moderowaniem warsztatów planowania strategicznego, sesji identyfikacji i rozwiązywania problemów organizacyjnych, warsztatów decyzyjnych, warsztatów identyfikacji i planowania ryzyka, warsztatów wymagań, grup fokusowych oraz seminariów i konferencji. Współpracuje z organizacjami w branżach: finansowej i ubezpieczeniowej, teleinformatycznej, farmaceutycznej i energetycznej, a także w administracji publicznej. Jest autorem polskich wydań A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide) i Polskich Wytycznych Kompetencji IPMA – wersja 3.0 oraz książek z dziedziny finansów, zarządzania projektami i analizy biznesowej. Studiował geologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a także zarządzanie finansowe w Edinburgh Business School, Herriot-Watt University. Posiada liczne certyfikaty zawodowe w dziedzinie zarządzania projektami, analizy biznesowej i facylitacji. Jest jednym z współzałożycieli polskiego oddziału stowarzyszenia International Institute of Business Analysis.

Alfonso Bucero

Kierownik projektu z blisko trzydziestoletnim doświadczeniem, które zdobywał pracując m.in. dla hiszpańskiego oddziału Hewlett-Packard. Członek wielu międzynarodowych stowarzyszeń i organizacji, takich jak PMI®, ALI czy IPMA. Założyciel i wieloletni przewodniczący PMI Barcelona Chapter, obecnie Mentor PMI®. Za wielkie zasługi w dziedzinie rozwoju i upowszechniania zarządzania projektami uzyskał PMI® Distinguished Contribution Award w 2010r, a także PMI® Fellow Award rok później.

Posiada dyplom magistra inżyniera informatyki Politechniki Madryckiej, niedługo będzie się doktoryzował w dziedzinie zarządzania projektami na Uniwersytecie Saragoskim. Od wielu lat występuje na konferencjach, kongresach i sympozjach. Szkoli z tematyki PM w wielu krajach na całym świecie, m.in. w USA, Singapurze, Brazylii, Hiszpanii czy Meksyku.

Autor książki „Dirección de Proyectos, una nueva vision” wydanej przez LITO GRAP Editors w Meksyku w 2003 r. Jest też współautorem książki “Creating the Project Office”, wydaną przez Jossey-Bass Editors w San Francisco w 2003 r, a także „Project Sponsorhip” z 2006 r. Najnowszą pozycją jego autorstwa jest “Today is a Good Day” wydana przez Multimedia Publishing w Kanadzie w lutym 2010 r.

Dr Jerzy Stawicki

Ekspert w obszarze zarządzania projektami, doświadczony kierownik projektu, zajmujący się obecnie doradztwem przy tworzeniu systemów zarządzania projektami oraz budowie PMO, a także opracowaniem i wdrażaniem metodyk zarządzania projektami i portfelem projektów. Trener, prowadzący różne szkolenia z zarzadzania projektami i zarządzania  portfelem projektów, a także szkolenia przygotowujące do certyfikacji PMP®. Od 2005 roku asesor IPMA Excellence Award.

 W okresie 1995–2003 pracował w SAP Polska, gdzie m.in. pełnił funkcję kierownika projektów wdrożeniowych SAP R/3 i Consulting Managera odpowiadającego za metodyki i technologie wdrożeniowe oraz kierującego zespołem konsultantów logistycznych. Jednocześnie realizował przeglądy projektów w ramach SAP Review Program i był z ramienia SAP członkiem Komitetu Sterującego kilku projektów wdrożeniowych (TVP SA, NFOŚiGW).

 Wcześniej przez kilka lat pracował w Instytucie Organizacji Przemysłu Maszynowego ORGMASZ, a następnie jako konsultant w dziedzinie zintegrowanych systemów zarządzania w Siemens-Nixdorf oraz ICL Poland. Pracę doktorską obronił w Instytucie Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej (1987).

 Jest członkiem PMI oraz założycielem PMI Warsaw Poland Chapter oraz członkiem SPMP (Stowarzyszenie Project Management Polska); posiada certyfikaty PMP® (Project Management Professional), PRINCE 2 Practitioner,  CPM (Certified Project Manager) Level C oraz CPIM (Certified in Production and Inventory Management).  Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania projektami, wdrożeń zintegrowanych systemów zarządzania klasy ERP oraz logistyki i łańcucha dostaw (m.in. Project Perspectives, Project Management Technology, CXO, Strategie Biznesu, itp.), oraz współautor książki „Strategiczne zarządzanie projektami”.

Artur Biały

Doświadczony kierownik projektów, menedżer. Od ponad dziesięciu lat jest związany z branżą IT. Kierował projektami informatycznymi dla wielu znanych firm informatycznych. Ekspert w dziedzinach zarządzania projektami informatycznymi, bussiness inteligence oraz informatycznych systemach zarządzania.

Jest absolwentem wydziału Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej gdzie prowadził badania w zakresie inteligentnych systemów agentowych oraz sztucznej inteligencji.  Usyzkał prestiżowy certyfikat Project Management Professional (PMP ®) przyznawany przez Project Management Institute (PMI ®) Pennsylvania, USA.

Członek organizacji Project Management Institute (PMI ®) oraz Scrum Alliance, certyfikowany SCRUM Master. Jako jeden z nielicznych w Polsce uzyskał tytuł Certified Scrum Practitioner (CSP), przyznawany przez Scrum Alliance dla doświadczonych praktyków zajmujących się agile’owym zarządzaniem projektami.

Jeden z założycieli Polskiego oddziału PMI (PMI Poland Chapter). Załozyciel oddziału PMI w Krakowie. Wieloletni Prezes Krakowskiego Odziału PMI Poland Chapter. Międzynarodowy korespondent dla PM Forum Today, światowego magazynu dla kierowników projektów.

Mariusz Chudy

Doświadczony kierownik projektów, programów i portfeli projektów o charakterze międzynarodowym i wielodziedzinowym. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży IT, a także szeroką wiedzę w zakresie zarządzania ryzykiem projektowym. Absolwent Politechniki Warszawskiej (kierunek Telekomunikacja/Informatyka) i Uniwersytetu Warszawskiego (Zarządzanie).

Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami zgodnie z metodyką PMBOK®(PMI®). Od ponad 8 lat związany z projektami IT w sektorze finansowym i telekomunikacyjnym. Wdrażał projekty IT zarówno po stronie dostawcy, jak i klienta. Specjalizuje się w zarządzaniu ryzykiem zarówno w małych przedsięwzięciach, jak i dużych projektach oraz programach. Wdrażał i usprawniał procesy zarządzania ryzykiem projektowym w celu podniesienia efektywności prowadzonych inicjatyw, a także metodologii prowadzenia projektow.

Posiada certyfikat PMI-RMP® (Risk Management Proffessional), przyznawany przez Project Management Institute (PMI®), potwierdzający wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania ryzykiem projektowym. Jako doświadczony kierownik projektów w 2010 roku uzyskał prestiżowy certyfikat PMP® (Project Management Proffessional) .

Partner, trener i doradca w zakresie zarządzania projektami. Zawodowo interesuje się zarządzaniem ryzykiem w projektach oraz wdrażaniem efektywnej organizacji PMO.

Piotr Chmielowski

Doświadczenie zdobywał w Citihandlowy oraz Raiffesien Bank Polska, gdzie był kierownikiem międzynarodowych projektów z dziedziny finansów, ryzyka, treasury oraz IT. Prowadził w tym czasie ponad 15 projektów. Dzięki temu doświadczeniu wie jak skutecznie zarządzać projektem, także w złożonym środowisku korporacyjnym Jest zdania, że kluczowym czynnikiem sukcesu w każdym projekcie jest odpowiednie podejście metodyczne i psychologiczne.

Absolwent dwóch kierunków w SGH (Finanse i Bankowość oraz Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne), Centrum Pedagogicznego w SGH, oraz Studiów Podyplomowych w SWPS – Metodyka i Psychologia Zarządzania Projektami.

Aktualnie trener z dziedziny zarządzania projektami oraz profesjonalnych negocjacji.

Marek Soltykiewicz

Kierownik projektów, konsultant biznesowy. Tytuł magistra informatyki uzyskał na Uniwersytecie Warszawskim. Wiedzę i ponad 20-letnie doświadczenie zdobywał w czasie pracy dla takich firm jak:  ExePro,  Cromwell Solutions Group,  Premium Technology , IBM, NOKIA, Samsung Electronics. Od lat zajmuje się projektowaniem i implementacja procesów biznesowych, kierowaniem biurem zarządzania projektami (PMO), zarządzaniem projektami, zarządzaniem jakością w obszarze IT, doradztwem w zakresie przekształceń organizacyjnych związanych z IT oraz audytami dojrzałości organizacyjnej w zarządzaniu projektami.  Posiada certyfikat Project Management Professional (PMP) przyznany przez Project Management Institute (PMI). Jest członkiem PMI w tym PMI Warsaw Chapter – warszawskiego oddziału Project Management Institute.

Sebastian Konkol

Jako niezależny konsultant prowadzi doradztwo biznesowe, zarządcze i technologiczne oraz szkolenia skuteczności projektowej, głównie w sektorze telekomunikacyjnym i mediów. Pomagał tworzyć metody i narzędzia nowoczesnego zarządzania wartością klienta (ocena ryzyka kredytowego, zapewnienie przychodów i windykacja), budować strategię rozwoju biznesu (telewizja interaktywna, łączenie spółek grupy kapitałowej) oraz uruchamiać nowoczesną firmę telekomunikacyjno-medialną (obsługa klienta i logistyka operatora telekomunikacyjnego). Współpracuje z firmami doradczymi oraz doradza bezpośrednio. Jest członkiem elitarnego stowarzyszenia Cutter Consortium.

Robert Kuliński

Doświadczony analityk biznesowy oraz systemowy (IT). Kilkunastoletnią praktykę zawodową zdobywał w firmach z branży reklamowej, finansowej, IT, konsultingowej oraz telekomunikacyjnej, uczestnicząc w licznych projektach o charakterze biznesowym oraz IT. Obecnie kierownik jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie procesami IT w Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A.

 Wśród projektów w których brał udział są m.in. budowa oprogramowania wspierającego dopłaty UE dla rolników, mapowanie procesów biznesowych, zbieranie wymagań pod wdrożenie CRM, optymalizacje procesowe, audyt metodyki zarządzania projektami w firmie energetycznej (względem PMBOK Guide), wdrożenie systemu wspierającego procesowanie i zarządzanie projektami oraz raportowanie portfela projektów.

 Praca w rolach głównego analityka systemowego oraz biznesowego, konsultanta biznesowego, szkoleniowca oraz kierownika liniowego - w firmach z różnych branż, pozwoliła mu na zdobycie przekrojowego doświadczenia, bardzo pomocnego w umiejętnym stosowaniu metod z dziedziny analiz biznesowych, którymi Robert interesuje się od lat.

Zagadnienia / narzędzia / metodyki / standardy / notacje itp. stosowane przez Roberta w praktyce to m.in. SixSigma, ITIL, SCRUM, zarządzanie wymaganiami, modelowanie przypadków użycia, modelowanie danych, obiektowa analiza systemowa (UML), szacowanie złożoności oprogramowania, mapowanie procesów biznesowych (BPMN).

Posiada tytuł magistra inżyniera zdobyty na wydziale EiTI Politechniki Warszawskiej.

Jest członkiem organizacji International Institute of Business Analysis (IIBA®).

WHITECOM Project Experience Złotym Sponsorem PMI PC


PMI®, PMP®, CAPM®, PMI-ACP®, PgMP®, PfMP®, PMI-RMP®, PMBOK® Guide are registered marks of the Project Management Institute, Inc.
PMI® Registered Education Provider logo and PMI® Poland Chapter logo are registered marks of the Project Management Institute, Inc.

© by WHITECOM Project Experience
Projekt i wykonanie: BProg